בני יהודה גביע / הפועל באר שבע: ×–'וליאן סטו חתם לשנתיים, מיגל ויטור הוקפא / הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע .

עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: בני יהודה היא שוב מחזיקת גביע המדינה, בפעם השלישית בתולדותיה! הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע .

עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. ×'× ×™ סכנין: טענות קשות לשופט ×¢×™×
×'× ×™ סכנין: טענות קשות לשופט ×¢×™×"ן ליי×'×" | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה . בני יהודה היא שוב מחזיקת גביע המדינה, בפעם השלישית בתולדותיה! בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. בני יהודה עלתה אחרי הארכה דרמטית.

הקבוצה של כפיר אדרי, ששרדה בקושי בליגת העל, ניצחה הערב (ה') 3:4 .

בני יהודה היא שוב מחזיקת גביע המדינה, בפעם השלישית בתולדותיה! הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . הקבוצה של כפיר אדרי, ששרדה בקושי בליגת העל, ניצחה הערב (ה') 3:4 . שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . בני יהודה עלתה אחרי הארכה דרמטית. בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה . בני יהודה · גביע המדינה.

בני יהודה · גביע המדינה. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום:

במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. ערן ×–×
ערן ×–×"×'×™ רותח על מערכת ×"משפט ×'ישראל | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
הקבוצה של כפיר אדרי, ששרדה בקושי בליגת העל, ניצחה הערב (ה') 3:4 . מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה . 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; בני יהודה היא שוב מחזיקת גביע המדינה, בפעם השלישית בתולדותיה! במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון.

הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע .

בני יהודה · גביע המדינה. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. בני יהודה היא שוב מחזיקת גביע המדינה, בפעם השלישית בתולדותיה! 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה .

מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה . בני יהודה · גביע המדינה. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום:

באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. ×'ית"ר ירושלים: תעמו×
×'ית"ר ירושלים: תעמו×" ל×"ין פעמיים ×'×'לל שני רימוני עשן וחמש from sport1images.maariv.co.il
מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה . שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. בני יהודה היא שוב מחזיקת גביע המדינה, בפעם השלישית בתולדותיה! בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון.

במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה.

בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: הקבוצה של כפיר אדרי, ששרדה בקושי בליגת העל, ניצחה הערב (ה') 3:4 . הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה . את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; בני יהודה היא שוב מחזיקת גביע המדינה, בפעם השלישית בתולדותיה! באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . בני יהודה · גביע המדינה. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה.

בני יהודה גביע / ×"פועל ×'אר ש×'×¢: ×–'וליאן סטו חתם לשנתיים, מי×'ל ויטור ×"וקפא / הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע .. הקבוצה של כפיר אדרי, ששרדה בקושי בליגת העל, ניצחה הערב (ה') 3:4 . באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו.

מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה  בני יהודה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו.